sanamed
 

Sanamed Nonprofit Kft., mint betegszállító szolgálat működése

A Sanamed Nonprofit Kft. 1996 óta végez az Országos Egészségbiztosítási Pénztár által finanszírozott térítésmentes betegszállítást, melynek feltétele a betegszállítási utalvány. Emellett egyedi kérésre fizetős betegszállítást is végzünk.
A szolgáltató megalakulása óta törekszik a folyamatos fejlesztésre. Minden gépkocsi műholdkövető GPS rendszerrel felszerelt, így folyamatosan on-line figyelemmel kísérhetők a gépkocsik útja és munkája az irodában a szolgálatvezetők által.
A gépkocsik ÁNTSZ engedéllyel rendelkeznek és 9 személy szállítására alkalmasak, melyeket tapasztalt gépkocsivezetők vezetnek.
A betegszállítás gépjárműparkja jelenleg 11 db aktív Renault Traffic típusú flotta és 3 db tartalék gépkocsi. A betegek szállítását 6 db fekvő és 5 db ülő gépkocsi szolgálja.


2012. május 1-jétől a Sanamed Nonprofit Kft. végzi a Tarcsai Mentő Bt. területi ellátási kötelezettségébe tartozó települések betegeinek szállítását.

2012. július 1-jén megalakult a Tarcsa-Med Kft., amely a Tarcsai Mentő Bt. betegszállítási tevékenység vonatkozásában jogutódja. Az új cég teljes arculatváltásssal, új vezetőséggel és maximálisan betegorientált szolgáltatással várja a régi és új betegszállítási feladatok elvégzését. A Tarcsa-Med Kft. 8 db aktív és 2 db tartalék gépkocsival látja el területi ellátási kötelezettségét. A betegek szállítását 1 db ülő és 7 db fekvő gépkocsi szolgálja.

A Tarcsa-Med Kft. gépjárművei Renault Trafic és Opel Vivaro, 9 személy szállítására alkalmas járművek, melyek ÁNTSZ engedéllyel rendelkeznek, bőrüléses és többségük klimatizált gépkocsik.

A betegszállítás dolgozói létszáma összesen 66 fő, plusz 9 fő irodai dolgozó. A dolgozók 98 %-a szakképzett betegszállító. Képzésük és továbbképzésük folyamatos.

A betegszállítás a beteg egészségügyi intézménybe valamint kúraszerű kezelésre – művesekezelés, sugár – és kemoterápiás kezelésre történő szállítást illetve onnan az otthonába történő szállítást végzi.

A Sanamed Nonprofit Kft. 1996 óta végez az Országos Egészségbiztosítási Pénztár által finanszírozott térítésmentes betegszállítást, melynek feltétele a betegszállítási utalvány. Emellett egyedi kérésre fizetős betegszállítást is végzünk.
A szolgáltató megalakulása óta törekszik a folyamatos fejlesztésre. Minden gépkocsi műholdkövető GPS rendszerrel felszerelt, így folyamatosan on-line figyelemmel kísérhetők a gépkocsik útja és munkája az irodában a szolgálatvezetők által.
A gépkocsik ÁNTSZ engedéllyel rendelkeznek és 9 személy szállítására alkalmasak, melyeket tapasztalt gépkocsivezetők vezetnek.
A betegszállítás gépjárműparkja jelenleg 11 db aktív Renault Traffic típusú flotta és 3 db tartalék gépkocsi. A betegek szállítását 6 db fekvő és 5 db ülő gépkocsi szolgálja.


2012. május 1-jétől a Sanamed Nonprofit Kft. végzi a Tarcsai Mentő Bt. területi ellátási kötelezettségébe tartozó települések betegeinek szállítását.

2012. július 1-jén megalakult a Tarcsa-Med Kft., amely a Tarcsai Mentő Bt. betegszállítási tevékenység vonatkozásában jogutódja. Az új cég teljes arculatváltásssal, új vezetőséggel és maximálisan betegorientált szolgáltatással várja a régi és új betegszállítási feladatok elvégzését. A Tarcsa-Med Kft. 8 db aktív és 2 db tartalék gépkocsival látja el területi ellátási kötelezettségét. A betegek szállítását 1 db ülő és 7 db fekvő gépkocsi szolgálja.

A Tarcsa-Med Kft. gépjárművei Renault Trafic és Opel Vivaro, 9 személy szállítására alkalmas járművek, melyek ÁNTSZ engedéllyel rendelkeznek, bőrüléses és többségük klimatizált gépkocsik.

A betegszállítás dolgozói létszáma összesen 66 fő, plusz 9 fő irodai dolgozó. A dolgozók 98 %-a szakképzett betegszállító. Képzésük és továbbképzésük folyamatos.

A betegszállítás a beteg egészségügyi intézménybe valamint kúraszerű kezelésre – művesekezelés, sugár – és kemoterápiás kezelésre történő szállítást illetve onnan az otthonába történő szállítást végzi.

Tevékenységünk fő profilja:

  • dializált betegek szállítása a ceglédi, a budapesti és a szolnoki művese állomásokra és onnan a betegek otthonukba történő visszaszállítása
  • betegek szállítása kúraszerű sugár- és kemoterápiás kezelésekre a kecskeméti, a budapesti és a debreceni intézményekbe
  • valamint általános betegszállítás.

A betegszállítás a beutalásra jogosult orvos betegszállító utalványon való beutalása alapján térítésmentesen, de igény szerint térítés ellenében is történik. Térítésköteles szállítást csak a finanszírozott szállításon felüli kapacitás megléte esetén vállalhat.

A betegszállítást kérheti:

  • a beutalásra jogosult orvos
  • az orvos megbízása alapján egészségügyi dolgozó (ápolónő vagy asszisztens)
  • a beteg vagy hozzátartozó (érvényes betegszállítási utalvány megmutatása esetén).

A betegszállítás rendelésénél meg kell határozni milyen kísérettel (betegkísérő, kíséretet nem igénylő) és milyen betegszállító járművön (fekvő vagy ülőbeteg szállító kocsi) történhet a szállítás.

A betegszállítás végző szolgáltatónál aktuálisan műszakban lévő szolgálatvezető a következő adatokat kéri:

  • beteg neve, születési ideje, TAJ száma és lakcíme szükség esetén telefonszáma
  • 14 éven aluli gyermek esetén szülői vagy gondozói kíséret igényét
  • a szállítást indokló illetve a szállítás szempontjából lényeges kórisme
  • a betegszállítási kérelem időpontját
  • a betegszállítás megkezdésének idejét (6 órán belül, 24 órán belül illetve időre)
  • a betegfelvétel (honnan) és betegátadás (hová) helyét
  • a megrendelő neve, a megrendelés időpontja és a megrendelő orvos neve és orvosi bélyegző száma, munkahelye és azonosító kódja azonosító kódja
  • kúraszerű kezelésre szóló megrendelés esetén a megrendelő orvosnak a szállítás megrendelése illetve ütemezése előtt a betegszállító szervezet szolgálatvezetőjével és a kezelő intézménnyel is egyeztetnie kell a kezelés első időpontjáról, a további betegszállítás megrendelése kezelést végző intézmény orvosának feladata

Az betegszállítási utalványt a beteg a helyszínre érkező, betegszállítási tevékenységet végző személynek átadja, aki a ellenőrzi annak érvényességét.
Ügyeleti időben a beteg egészségügyi ellátásra, különösen kúraszerű kezelésekre (művesekezelés, kemo és sugárterápiás kezelés), diagnosztikus vizsgálatra (CT, MRI ) történő szállítása illetve az ellátást követően visszaszállítása történik.
A beteg szállításáról adatlapot kell kitölteni, melyet a beteg egészségügyi intézményben való átadásakor intézményi pecséttel és a beteget átvevő orvos aláírásával és bélyegzőjével kell igazolni a beteg szállítását végző személynek. Otthonában történő szállítás esetén a kitöltött adatlapot a beteg, a hozzátartozó vagy gondozó aláírásával igazolja.
Ha a betegszállítási kérelem valamilyen ok miatt nem valósult meg (pl. a beteg nem tartózkodott otthon vagy közúti baleset miatti késés. stb.) az adott munkanapon dolgozó szolgálatvezető értesíti a megrendelő orvost, és azt dokumentálja.
A betegszállítás során jelentkező problémákat a szolgálatvezető jelzi a divízióvezetőnek, aki az ügyvezető igazgatóval egyeztetve az anomáliákat orvosolja.

Sanamed Kft. betegszállító szolgáltató területi ellátási kötelezettsége:

Pest megyében: Abony
Albertirsa
Cegléd
Ceglédbercel
Csemő
Dabas
Dánszentmiklós
Farmos
Hernád
Inárcs
Jászkarajenő
Kakucs
Kocsér
Kőröstetétlen
Mikebuda
Nagykáta
Nagykőrös
Nyáregyháza
Nyársapát
Örkény
Pilis
Pusztavacs
Szentlőrinckáta
Szentmártonkáta
Táborfalva
Tápióbicske
Tápiógyörgye
Tápióság
Tápiószele
Tápiószentmárton
Tápiószőlős
Tatárszentgyörgy
Törtel
Újhartyán
Újlengyel
Újszilvás
Jász-Nagykun Szolnok megyében: Rákóczifalva
Rákócziújfalu
Szászberek
Tiszajenő
Tiszavárkony
Tószeg
Újszász
Vezseny
Zagyvarékas

Kapcsolat

Sanamed Nonprofit Kft.
Divízióvezető: Szabó Mónika
Telephely: 2700 Cegléd Törteli u 1-3.
E-mail: betegszallitas@sanamed.hu
Fax: 06-53-500-324
Szolgálatvezetés: 06-53-320-340
06-53-310-011/444 mellék
06-30-693-1118
06-30-867-70203

A szolgálatvezetés 0-24 óráig elérhető.

Ha segíthetünk Önnek a fenti elérhetőségeken keressen bennünket!
Várjuk hívását, hiszen azért vagyunk, hogy segítsünk!